Sunday, July 26, 2009

Contest Photo Paling Cun !!

Assalamualaikum Semua..dah lama betul tak update blog ni..
So hari ni aku update untuk membuat satu pengumuman penting (eceh,penting ke?). Kali ni aku nak menganjurkan satu contest iaitu "CONTEST PHOTO PALING CUN"...teruja? kalau teruja teruskan membaca :)
~~~~~
~~~~~

Tercetus idea nak buat contest ni lepas dapat permintaan ramai pengunjung blog ini (ader la dua tiga kerat) yang mahukan potret mereka dilukis.. kalau ikutkan memang nak lukiskan untuk semua orang..tapi apalah dayaku yang kerdil ini untuk melukis sebanyak itu..(eceh ayat jiwang la pulak). So in case nak berlaku adil untuk semua pengunjung blog ni, aku decide untuk buat contest yang mana pemenangnya nanti aku akan lukiskan potret free of charge, siap pos lagi (itupun kalau sudi nak terima, kalau tak sudi takpe la, aku simpan je...hehe). Tiga pemenang akan terpilih, bukan aku jer yang akan jadi juri nanti, korang pun berpeluang jadik juri (ala-ala AF gituu..) aku akan sediakan satu poll untuk korang undi mana satu photo yang terbaik...rajin-rajinkan lah diri untuk undi dan beri komen nanti ye,sama-sama meriahkan contest yang tak berapa nak meriah ni,eheh..so yg mana tak berjaya nanti jangan la frust pulak, akan datang contest ni akan dibuka lagi kalau aku masih ada..insyaAllah... Setiap photo peserta aku akan update dalam blog ni berdasarkan kriteria berikut :

* Photo yang clear dan terang (tak blur atau gelap gelita, senang untuk aku lukis)
* Posing atau gaya yang menarik (jangan bergaya ala-ala porn sudah ler, automatik direject, eheh)
* senyuman yang manis, menarik, menawan atau macho
* sorang je dalam photo..(lebih dari sorang dengan ayunya aku akan reject,hehe)

So boleh la hantar photo lepas ni..tak kira la photo sape2 pun (photo sendiri / kekasih hati / ayah/ ibu / suami / isteri / anak / cucu / pakcik / makcik / saudara-mara bau2 bacang...ish, tak larat la nak sebut semua) ringkasnya boleh jer nak hantar photo siapa-siapa pun.. tetapi diingatkan, penyertaan hanya terhad untuk dua gambar sahaja bagi setiap peserta..

And then daripada kesemua peserta tu aku akan pilih pulak 15 photo untuk korang undi yang mana photo terbaik..(minta kerjasama ye). Tiga photo yang dapat undian tertinggi akan terpillih sebagai pemenang...

Bagaimana Dan Apa Syarat-syaratnya ??

*Hantarkan penyertaan ke email santaisini@yahoo.com dengan subject "CONTEST PHOTO PALING CUN".. dan juga hantar sekali maklumat berikut :

Nama penuh
Nama ringkas pemilik gambar
Alamat surat menyurat
Email & link blog (kalau ada)

*Lepas tu..tampal banner bawah ni atau post entri berkenaan contest ni dekat blog masing-masing (boleh kan? mekasih..hehe)

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!


p/s :Penyertaan ditutup selepas 7 hari dari tarikh post ini ( 1 ogos 2009 ) dan lepas tarikh tu aku akan update 15 photo peserta yang terpilih untuk korang undi, so cepat-cepat la join!..Mekasih semua..

Dapat award, yeay !

Dapat award, yeay !

Followers

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP